2013-01-16

Favoritfärg? Glitter. Ja, det är en färg. Annars gillar jag vinrött, mossgrönt (på kläder) och svart. Gillar egentligen allt förutom rosa, och ologiska färger som typ snorgrönt. Uuuuhhh!

Spelar du något instrument? Ja! Piano och gitarr. Och så sjunger jag. Kan även spela typ bas, ukulele, flöjt, munspel, maracas osv om jag vill.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
 Brainstormade. Måste tjäna snabba cash så jag kan leva loppan i USA. Anställ mig!
 
Din favoritfrukost? Åh. Alltså, jag är lite utav en frukostgud. Skulle säga antingen fetbrunch med amerikanska pannkakor, äggröra, bacon, nybakat bröd och goda flingor. Eller varma äpplen med kanel, krossade digistivikex och havregryn med vaniljyoughurt. Te! Och ägg! Älskar ägg. I alla former.
 
Dina tre senast inkomna sms? 
-Så jävla BRA!
-Vi ska göra carpe kaffe också. Allt ska vara carpe.
-Don't go into the light, not just jet!

Rix FM eller P3? Lyssnar ca aldrig på radio. Men isåfall P3!! Kan inte beskriva mitt hat till Rix FM:s musikutbud. 
 
Vad har du druckit idag? Te. Te. Lite vatten. Och te.
 
Har du förändrats mycket under det senaste året? Ja. Rätt mycket, till det bättre (tror jag, hah!) personlighetsmässigt. Tack vare min fantastiska umgägeskrets. Även lite utseendemässigt och klädstilsmässigt.
 
När blev du fotad senast? Idag på skolan, men smygkort med iphone räknas kanske inte. Isåfall i måndags då jag bestämde mig för att ta en ny profilbild.
 
Brukar du komma i tid? Haha, JA! Är en tidspessimist och får alltid vänta. + Mina vänner är världens största tidsoptimister. Det är alltså jag som får dra upp alla på morgonen när vi är på läger, kolla så att alla är med på bussen osv.
 
Vad köpte du senast? MAAAH! Flygbiljetter!!!!!!!!
 
Favoritklädsel? Sammetsleggings, lusekoftor, mysiga, stickade tröjor, jeansshorts, långklänning/kjol och Dr.Martens.
 
Vad är du bra på? Vara kreativ, bjuda vänner på fika, lära mig låtar, göra smoothie, gå bananas, gå på utflykt (måste göra detta oftare!), säga dumma saker, jag själv inte är medveten om, som andra skrattar åt (OBSinterntOBS, men ursäkta, vars ligger Ongoing?) och lite annat.
 
Favoritlåt just nu? Oj vad svårt! Men just precis just nu skulle jag nog säga no expectations med The Rolling Stones
 
Vad ska du göra i helgen? Som det ser ut nu så ska jag klä ut mig till en aerobicsinstruktör alt en dommare/golfboll/boxare, och dansa sönder fötterna tillsammans med resten av Wargentins internationellt studerande elever. Kanske leva upp till det jag tidigare nämnde och bjuda mina vänner på fika.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahahaha! Ongoing!!

2013-02-04 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0