kesoplättar och framtidsplaner

Gjorde kesoplättar imorse. Så himla enkelt och fantastiskt gott! Mamma har köpt tulpaner som står så himla fint på bordet, och det känns som att det är vår och solsken. Men trots det så frös jag när jag sprang ute på snön i broddar med både halsduk och vantar. Inte riktigt än. Men det gör ingenting, För jag pratar med nya bekantskaper och skapar mer framtidsplaner. Har så mycket fint att se fram emot. Om 27 dagar åker jag till min syster för att äventyra i USA, och om 90 ska vi till Polen!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det där ser jättegott ut verkligen. Kanske för att du tar så snygga bilder. Du gör vardagliga objekt till otroligt vackra! :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Och det är verkligen gott! :)
Erika Nathanaelsson

2013-02-04 @ 15:51:15
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
Postat av: Matilda Wikblom

Ser himla gott ut!

2013-02-04 @ 20:57:33
URL: http://fashionsafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0