nu äre jul igen å nu äre jul igen

Sista provet är och jag har överlevt ännu en termin, för fan. Julen är kommen, och om det inte vore för att snön lyser med sin frånvaro, och att virus har flyttat in i mig, så är det ju faktiskt helt underbart!
Nu tar vi en titt på vad jag har gjort i veckan när jag inte velat kapat av mig huvudet med min biologibok.
Haft lilljul med mamma och pappa och klätt granen.
Tagit vårt traditionsenliga, jättetöntiga julkort. Sara fick också vara med, hoho!
Ätit julmat (och druckit nubbe). Är ingen stor julmatsfantast, men lax är gott.
Igår hann jag med hela 3 julmys på en och samma kväll. Först på Snö en liten snabbis, och sedan iväg för julpyssel med våra konfirmander.
Jag gjorde finfina halsband som jag gav bort i minijulklapp. 
När de andra hängde här.
Sen mot julmys nr.3 med bästa ~Familjen Annorlunda~-
Vi fyllde upp Martinas (nya och jättebra) lägga med folk, fika och klappar. Blev på så himla fint humör så fort jag klev in genom dörren. Julgran, mys och världens finaste. Vi umgås ju inte så mycket längre allihopa, så det var hur bra som helst.
Sen glömde vi att ta en gruppbild</3. Men det är väl ett fint tecken på att vi var upptagna med annat.
Och idag hade vi avslutning med alla naturare. Vi gjorde ett jättebra medley med klassen, trots strul, och lärarna dansade till Grease. 
Nu har jag lov. Taco hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0