mitt 2013. del 1

Snart är det ett nytt år (!!!!!!!!), och då får man sammafatta. I present: mitt 2013.
 
Januari:
Började med att fira nyår med favoritflickorna.
Det var snöigt och fint, och jag var uppe i fjällen.
Åkte på läger och klättrade i isgrottor.
Lite festligheter.
Och så lyssnade jag på massa vinyl och hängde med Josefine.
 
Februari:
Hjälpte Matilda med en skoluppgift. Filmade åt dem på Mikado och fick kolla på när han lagade mat. Försökte även plugga hemma med Matilda och Josefine. Tror inte att det gick så bra.
Tog med mig ett gäng till Häggenås en helg för att leka i snön, mysa vid kaminen och äta mat.
Barty barty, och så hade vi en världskul spelning.
Var mycket i Ås och hittade på massa konsiga saker. Haha, good times.
Var i Härnösand för ett jättetråkigt förberedelsedygn inför Polen.
Åkte skridskor på Medvinden.
 
Mars:
Åkte till fjällen med klassen, och kollade på musik direkt-finalen.
Hoppade på ett (flera) flygplan och for över Atlanten för att hälsa på min syster i USA.
Hade så jäkla roligt denna vecka. Åh, saknar saknar!
Saknar all underbar mat!
Vi tog en tripp till New York. Så himla knäppt. Har jag vart här?
Vi bodde precis på Broadway, ett block från Times Square.
Vi spelade Settelers of Catan varje kväll innan jag åkte hem. För det gjorde jag. Trots att jag fastade ett dygn i New York helt ensam. 
Då åt vi mat, hade Earth Hour och tog ikapp de veckor vi varit utan varandra.
Och såhär kul var det att ligga 3 veckor efter i skolan.
 
April:
Var uppe i soliga fjällen.
De satt upp mitt och Josefines favoritcitat i skolan. Å så hade vi välgörenhetsgala inför Polen.
Gjorde världens bästa brunch!
Bra fika med Rebecca, och annat bra fika hos Sandra.
Party, och pluggförsök.
Hade ständigt besök över på kvällsfika.
Var på klädbytardag och spexxxxxade.
Var med Josefine (som vanligt). Matade fåglar och bakade tigerkaka.
Och det var mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0