lördaglördaglördag

I lördags var det terminsslut och White Christmas på Oscars. 
Vi såg en hund som körde bil, hahahahahhahahah det var kul. Men sen flyttade den på sig :-(
Sjukt mkt folk.
Vi dansade till The Ketchup Song. *Asesde he ha dehe dehevetove heve seve noma mahaviana boggialawinenebi*
Jag hittade en julkula och döpte den till patriarkatet, krossade den med foten och använde delarna som Rudolf-mule.
Men så blev det sent, och hungern slog till. Jag och Anna lämnade Oscars trippande på blankisen. En smäll, likt ett pistolskott, hörs och en man ligger ner på marken. Jag var redo med alla första hjälpen-kunsper jag har innan han reste på sig och skrattade åt att vi gick på det.
Nej. Inte kul. Gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0