sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

Vad gör du om dagarna egentligen?
Ja, eftersom att det är sommarlov nu så är ju ingen dag den andra lik. En dag har jag picknick i solen, en dag står jag längst fram i något publikhav till bästmusik, en annan dag cyklar jag tandem vid havet och en tredje kanske jag spelar musik själv, sjunger i en gotlänsk kyrka på natten eller så.
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Tänka sig att det var precis ett år sedan vi var i Frankrike. Solade hela dagarna, åt konstig mat, spelade rugby, lärde känna superfolk och ba hade det bäst. Det var ju sommar och så, så visst fan mådde man bra.
Någonting som du tycker är kul.
Roliga/konstiga saker man har skrivit/sagt när man var liten/yngre. Hittade dessa dikter som jag och Sara skrev i 8:an. 
 
Dikt 1. Vattnet är blått. Vattnet har gått 
Jag är med barn. Jag vet inte vem som är farn
Barnet föddes. Och det döpptes
Till carola. Fångad av en storm vind!!

Dikt 2. Rumpa skupma drunkna DÖ!!!!

Dikt 3. En bäver, käkar näver, som kväver, sig själv = DÖD!
 
Hahahahahahahaha, alltså?????????????????
 
Vad läser du just nu?
Just Kids av Patti Smith. Alltså lääääääääs!!!
 
Vad lyssnar du på för musik?
Bra musik xD Såndant som är gammalt, svängigt, souligt, mysigt, härligt, fint och gjort av bra band/personer som Bon Iver, Pink Floyd, Rolling Stones, Beatles, Håkan och annat BRA.
 
Senast tre inkomna sms?
- Tänk också - åka till Grimnäs bada badtunna, basta och plocka jordgubbar.
- Blåbär. Ska det stå haha
- Nu ska vi stanna på Statoil<333333 bara två timmar kvaaaar!!!! (inte alls avis på dig fuck u)
 
Bra planeringskonversation med Josefine!
 
En bild på någonting du tycker är gott.
Carbonaraaaa! (OBS bra sådana, kladdiga, inte rinniga!)
 
Vad har du gjort den senaste timmen?
Tagit världens skönaste bad med värmeljus och mysmusik, målat akvarell och betalat skulder. Haha.
 
Vad ska du göra?
När? Nu till veckan ska jag och Josefine göra bara massa roliga saker, om en månad ska jag på krogen och om ett år ska jag fanimig börja livet. Däremellan ska jag spela musik, göra roliga saker med roligt folk, resa och förhoppningsvis inte dö av skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0