en helg

För några dagar sen insåg jag att jag hade nutella hemma = dags för pannkaksfrukost. Så i fredags stekte jag och Sandra pannkakor på 2 liter mjölk och sen anslöt sig Josefine för ca världens bästa frukost någonsin.
Sedan efter 2 timmars planering av spontanitet (och lite näsblod p.g.a exalterad) så tog vi med oss hundarna ut i skogen.
Eftersom att dagen bjöd på varken feta plånböcker eller bilar på rätt ställe så sköt vi på planerna och pallade jordgubbar istället.
Lämnade ett meddelande.
Bra gubbar!
Dagen därpå så plockade jag och pappa upp ett stycke släktingar på flygplatsen och åkte till Tåsjö. Bra himla utsikt från verandan!
Och bra himla grannar med!
Så himla igenväxt vid stugan, fram med lien bara.
Haha, kul med rabarber som är längre än en själv (alltså för tunga för att ens kunna stå).
Men fina blommor!
Hängde där i ett dygn och avslutade ikväll med brakmiddag. Nu är jag så mätt och tror att jag aldrig kommer bli hungrig igen (hah, fråga igen om 2 timmar), och hostig, hostig som aldrig förr. Kul att sluta lovet på topp :-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahahhaha, sandra ser ut som en riktig bandit i sina gråa jeans och huvtröja. Can’t even hahahhahahhaha

2013-08-18 @ 22:30:43
URL: http://oldpandadays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0