dem där jag kommer från

Åkte till Tåsjö en dag med far och syster. Min älskade syster som igår begav sig tillbaka till staterna för ett halvårs extra jobb. Så himla trist och kul på samma gång.
Pattie Boyds helt fantastiska utsällning som jag tror att jag aldrig någonsin kommer få nog av. Om någon känner ett akut behov att ge bort sisådär 18 000:- så får ni mer än gärna donera det till mig så att jag kan köpa mig ett exemplar.
En dag åkte jag till Lisa på Rödön för att göra roliga saker som att till exempel plocka jordgubbar, äta mat, titta på kossor och andra gosiga djur och spela kubb.
Mat blev det massor av.
Vi gjorde fantastiska hamburgare.
Och en lika fantastisk frukost.
Idag träffade jag delar ur klassen för att hänga i solen, spela volleyboll och säga hejdå till blivande utbytesstudenter. 
Ikväll åker jag med massa favoriter till Sundvall för att leva campingliv och kolla på HÅKAN!!!!!!!!!!!!
Sen direkt väntar Gotland med finvänner, cykelturer längst grusvägar, kvällsdopp i havet, hallonsoda och sådant där annat som man tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0