söndaaaaa

Idag har varit en spännande dag. Imorse bakade mamma bröd som jag åt med brieost, fikonmarmelad och hemgjord apelsin-morot-ingefära-marmelad. Lyxen.
Sen träffade jag Rebecca. Vi promenerade för att......................................
..........
.......
............
KÖPA GLASSSSS!!!
Vart dock jättebesiken på både vädret och glassortimentet.
Här äter Rebecca glass i snöovädret. Är så LESS på snö nu!!
Sen kom sola fram!! Men då var promenaden färdig, så vi gick in.
Rebecca har typ världens bästa och mjukaste säng. Här sparkar jag på henne. Busigt.
Varför slutade vi att se ut såhär?
Sen skuttade hon av mycket oklar anledning runt i bara en sko. Crazy girl Rebecca!
Och så gjorde vi världens bästa fika!!
Förevigar.
Här äter Rebecca ett hallon som jag hade tappat i ketchup innan. Hahahaha! Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0