lite gammalt, lite nytt

Men HEJ! 
Igår hoppade ma på cyklarna och begav oss hem till en mycket nära 18årig Sandra som utlovade både fika och mys. Klar man kommer!
Fika nr.1
Fika nr.2. Alltså, denna tårta!<33
Kissemiss.
 
Annat:
- Hade en näradödenupplevelse när vi hade akrobatik på idrotten och har typ brytit min axel. (nej, mina gamla gymnastiktider har visst inte satt sina spår, och nej, jag kan inte göra någoting fysiskt utan att skada mig.)
- Rockat mycket bra på ensemblen. (Konsert nästa vecka, KOM Å KÖLLA!)
- Konstaterat att Josefine är mitt bästa bloggmaterial och att hon upptar ca 90% av mina bilder. Hoppas ni älskar na!
- Nu är det endast 6 dagar kvar tills vi åker till Polen (ja, pratar om det hela tiden), nyss var det 3 år.
- Idag tänkte vi mata änder i Badhusparken, men nu regnar det, får se huruvida dessa planer blir av eller inte.
- Ska GRILLA idag!! Vårvårvårvårvårvårvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0