söndagsbilder

Igår var finkväll då jag fick besök av Josefine och Erika. Vi pratade drömmar, balett och annat värdsligt. Jag bjöd på chokladsufflé och nattmackor. Precis sådär jättemysigt som det ska vara.
Idag började jag dagen med ost, te och blåbär till frukost.
Sen bakade jag världens godaste kakor till tisdagens klassfika.
Fick mjölksyra (lactic acid, älskar när vi säger det på idrotten. Lactic acid. Låter så gott) i skogen och fick sämst löptid, någonsin.
Försökte plugga svensk grammatik. Ovärt påhitt. Lyssnade på Beatles istället.
Och kollade på alldeles för många avsnitt av QI.
Sen åt jag världens godaste fisksoppa till middag. Alltså åååhhhh. Nu ska jag dricka te. Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0