Lite senaste tiden och lite som inte visats

Börjar med halloween som var ca jättelängesen. Jag var hur som haver en nyckelpiga och tyckte det var en jättekul idé. Roligare än sjävla kvällen. (sorry mates som var där, hehe)
2.0 av min och Josefines ~carpe diem-söndag~ på Jamtli. Fikapause och jag som klättrade upp på ett tåg för att jag som Josefine så fint beskrev "är en f1 cool, frigjord och självständig kvinna".
Kategori mat. En lkhrjlajflkjafj god middag med far och mor på Samurai, och en bra frukost.
En mkt vacker frisyr jag gjorde på Kevin. Och så natur-festen i fredags. Hängde på scenen. Man är väl c00l!
Och färsking-bilderna. Från ikväll då vi pysslade ljuslyktor och julgranskulor. Julnivå: 100. "Deprimerad p.g.a för tidig julnivå:100-nivå":100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0