om att jag mår så himla bra

Jag är så glad över att få vara glad.
Låtar som påminner så himla, himla mycket om förra sommaren och alla dess äventyr.
Denna sommarens planer. Alla tankar och saker jag ska fullfölja i sommar, som gör mig så exalterad att jag spricker.
Förra årets spanskabok-letande som övergick till gamla dagböcker. Saker man tyckte då. Som känns så små nu, det får mig att känna mig så glad och lycklig just nu.
Det är sällan jag faktiskt uppskattar saker som träning. Men idag har jag tränat. Länge. Och det var så skönt.
Att jag tossar runt i mina mjukisbyxor och inte gråter över en massa plugg.
Det faktum att jag på senaste tiden har fått så fina betyg och flera av den fina bokstaven A.
Morgondagens stora spanskaprov känns liksom helt okej, och just idag känns det lite roligt att lära mig några extra ord.
Jag mår så himla bra. Det vill jag alltid göra. Kanske är det allt fågelkvitter och kvällssolen som fortfarande skiner på den klarblå himlen. Jag hoppas att den håller. Denna fantastiska känsla. Och om den inte gör det, så är det inte så farligt det heller. För det går oftast över ganska fort.
149790_3452226418203_1047054175_3312275_201328667_n_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de bara jag eller står det : dream of paradisde under headern? Ska väl ändå vara Paradise??

2012-05-07 @ 22:06:57
Postat av: Josefine

Anonym, det är bara du.

2012-05-10 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0