om drömmar

En dröm? Jag har många drömmar. Jag är en drömmare. Men samtidigt vet jag inte vad jag vill. Kanske är det det som gör det så spännande. Jag vill ha kul. Det är min dröm. Att trivas mest hela tiden och aldrig vara ensam. Att typ stå och segla på en skitfet båt i klarblått vatten, simma med delfiner och åka luftballong - Det är sådana saker jag vill göra.
Om jag vill bli känd. Isåfall småkänd, typ sjunga på allsång på skansen och vara sommarpratare i P1. Det skulle vara så himla fint och så himla mysigt. Har inget behov av något kändiskskap. Är jag känd bland mina vänner och min familj som någon bra så passar det alldeles ypperligt för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint att du svarade, jag gillar dina texter ^^

2012-06-30 @ 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0