little talks

Kom hem från Frankrike och hamnade i någon sorts dvala. Men sen återuppstod jag och har hunnit med en massor av trevligheter. I onsdags besökte jag staden med Ebba, Moa och Lisa för lite kärt återseende (och lite klädinförskaffning), sedan avslutade jag kvällen hemma hos Sebban med jordgubbspallning, chokladfontän och fina vänner. Igår hann jag med både altanhäng med Lina och fika med ett gäng sköningar från resan. Åkte sedan runt med Alva och letade reda på alla höghus vi kunnde finna för att försöka finna hennes vän. Det gick visst bra, för tillslut var jag hemma. Hörde då av min syster lite också som just nu befinner sig i England på världensbästafestivalLEEDS. Nu väntar jag in tolvslaget och ett samtal då monsters and men spelar. Whoop!
-Här har vi en fashonabel frukost á la Erika, och en rolig bild ifrån Frankrike. Åh. Saknarsaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0